Nejčastěji kladené otázky

Zpět na začátek & naše odpovědi

V zájmu usnadnění nákupu na straně www.westwing.cz jsme připravili užitečný přehled nejčastěji kladených otázek a odpovědí. Díky nim se dozvíte, co to je nákupní klub Westwing, jaké má zásady, jakými způsoby lze vytvořit objednávku nebo jaké jsou možnosti platby. Jestli máte nějaké další otázky, prosím zkontaktujte se s naším zákaznickým centrem na adrese pomoc@westwing.cz, které je Vám kdykoli k dispozici.

Všeobecné otázky
Co to je Westwing?
Proč mohu značkové produkty zakoupit za tak příznivou cenu?
Členství
Jak se mohu stát členem nákupního klubu Westwing?
Je členství v tomto klubu bezplatné?
Jak mohu zrušit členství v klubu Westwing?
Aktualizace účtu
Co mám dělat, když jsem zapomněl/a heslo?
Jak mohu změnit heslo?
Jak mohu změnit e-mailovou adresu?
Jsou moje osobní údaje chráněny?
Reklamní kampaně
Jak fungují reklamní kampaně na Westwing?
Tvorba objednávky
Jakým způsobem mohu vytvořit objednávku?
Mohu si zboží objednat přes telefonu?
Na co si mám dát pozor při objednávání?
Jak zjistím aktuální stav své objednávky?
Je možné sloučit několik objednávek v jednu?
Jak mohu stornovat vytvořenou objednávku?
Platby
Jaké jsou možnosti placení?
Jsou platby a jiné mnou uskutečněné transakce bezpečné?
Kde najdu svůj slevový kupón?
Jak mohu uplatnit slevový kupón?
Co se stane s kupónem během vrácení jednoho nebo více výrobků?
PSD2: Změny v platbách platební kartou platné od 14. Září 2019
Doprava
Jaká je doba doručení zboží?
Jakým způsobem je odesíláno zboží klientovi?
Jak si mohu domluvit termín doručení zásilky s kurýrem?
Mohu si objednané zboží vyzvednout osobně?
Jaké jsou náklady na dopravu?
Jde odeslat zboží do zahraničí?
Výměna a vrácení zboží
Mohu vrátit zakoupené zboží?
V jaké lhůtě mohu vrátit zboží?
Vztahuje se na zakoupené zboží záruka?
Může zboží určené na vrácení odebrat kurýr z Westwing?
Kdy a jakým způsobem Vám budou vráceny peníze za vrácené zboží?
Pozvání přátel
Mohu doporučit Westwing svým přátelům?
Jak mohu pozvat přátele na Westwing?
Kontakt
Jak se mohu zkontaktovat s Westwing v případě problémů např. s přihlášením na stranu, vytvořením objednávky?
Jak mohu spolupracovat s Westwing?
Jak mohu získat podrobné informace o výrobcích uvedených v magazínu?
Jak se mohu zkontaktovat se zákaznickým centrem?

Všeobecné otázky & naše odpovědi

  • Co to je Westwing?

    Na stránce Westwing denně najdete jedinečné výrobky nejlepších zahraničních návrhářů, pečlivě vybraných našimi stylisty. Díky nim se dozvídáte o tom, co by Vám nemělo chybět ve Vaší domácnosti a jaké značky si vybrat. V magazínu si přečtete o tom, jak funkčně zařídit svůj byt. Podíváte se na neotřelé nápady, které Vás budou inspirovat k případné změně. Získáte přístup k široké škále návrhářů a chvályhodným výrobkům z různých kategorií - s možností koupit je za výjimečné ceny. Pokud rádi pečujete o své bydlení - Westwing je místem právě pro Vás.

  • Proč mohu značkové produkty zakoupit za tak příznivou cenu?

    Díky tomu, že Westwing spolupracuje přímo s výrobci, uniká dodatečným nákladům na distribuci a skladování. Kromě toho, jako internetový obchod nemusíme platit prodejní prostory a prodavače. V neposlední řadě právě tato firemní strategie nám umožňuje nabízet výrobky až o 70% levněji než výrobce. Originalita nabízeného zboží je vždy garantována.

Členství & naše odpovědi

  • Jak se mohu stát členem nákupního klubu Westwing?

    Vstoupit do klubu je velmi jednoduché a trvá jen několik sekund. Můžete se sami zaregistrovat nebo Vás pozve někdo z Vašich přátel. Při registraci je nutné zadat: jméno, příjmení, e-mailovou adresu a heslo. Potom už můžete plně využívat našich nabídek.

  • Je členství v tomto klubu bezplatné?

    Členství v klubu Westwing je a vždy bude zdarma. Není na Vás vyvíjen žádný tlak, abyste nakupoval/a, pokud sám/sama nechcete.

  • Jak mohu zrušit členství v klubu Westwing?

    Kdykoli můžete zrušit své členství v klubu Westwing a to bez udání důvodu, ale neskrýváme, že nás to velice zamrzí.

Aktualizace účtu & naše odpovědi

  • Co mám dělat, když jsem zapomněl/a heslo?

    Vystačí kliknout na odkaz „ Zapomenuté heslo?” a objeví se okno, do kterého zadáte e-mailovou adresu uvedenou při registraci. Na tuto adresu odešleme odkaz, na který vystačí kliknout. Po jeho potvrzení zadáte svoje nové heslo.

  • Jak mohu změnit heslo?

    Heslo můžete změnit kdykoli. Vystačí se přihlásit na stranu www.westwing.cz a přejít do uživatelského panelu (nahoře vlevo). Označit příkaz „Změnit heslo”, do prvního prázdného pole napsat aktuální heslo a poté nové. Nakonec klikněte na „Zapamatovat heslo”.

  • Jak mohu změnit e-mailovou adresu?

    Po přihlášení na stránku www.westwing.cz přejděte do uživatelského panelu. V poli „Informace o účtu” se objeví aktuální e-mailová adresa. Stačí ji ručně změnit, napsat novou a dále kliknout na pole „Zapamatovat”.

  • Jsou mé osobní údaje chráněny?

    Klademe velký důraz na zachování Vašeho soukromí, řídíme se příslušnými předpisy o ochraně osobních údajů a zákazu šíření údajů do médií. Zpracováváme je jen pro vlastní potřebu.

Reklamní kampaně & naše odpovědi

  • Jak fungují reklamní kampaně na Westwing?

    Naše stylistky každý den pečlivě vybírají interiérové doplňky, nábytek známých značek a TOP výrobky od zahraničních designérů za atraktivní ceny. Kampaně jsou časově omezené. Od pondělí do pátku startují v 8 hodin ráno. O víkendu začínají v 10 hodin. Počet vystavených výrobků je rovněž limitovaný. Aby Vám neutekla žádná vzrušující kampaň, můžeme Vám krátce před startem kampaně poslat newsletter.

Tvorba objednávky & naše odpovědi

  • Jak mohu vytvořit objednávku a použít kupón?

    Proces vytoření objednávky je velice jednoduchý. Vyberete si výrobek, vložíte ho do košíku a klikněte na pole „K pokladně”. Při první objednávce je potřeba důkladně napsat svoji adresu. Při další objednávce se pole s osobními údaji automaticky načte. Jednotlivé údaje lze kdykoli změnit. Dále si zvolte způsob placení. Na konci objednávky v „Potvrzení” se zobrazí náhled celé objednávky. V tomto místě můžete použít svůj kupón. Od celkové objednávky bude automaticky odečtena hodnota kupońu. Po dokončení těchto formalit obdržíte e-mail s potvrzením objednávky. Faktura DPH se generuje automaticky po vytvoření objednávky. Najdete ji v uživatelském panelu u své objednávky. Stačí kliknout na tlačítko „Tisk faktury“. Pokud chcete po vytvoření objednávky změnit jakékoli fakturační údaje, prosíme o zaslání emailu na adresu: pomoc@westwing.cz. V emailu uveďte IČ a DIČ.

  • Mohu si objednat zboží přes telefon?

    Ano, můžete objednávat zboží přes telefon. Stačí jen zavolat do našeho zákaznického centra na číslo: +420 245 501 282 a poprosit našeho konzultanta, aby Vám pomohl s objednávkou. Pro telefonické objednávky jsou dostupné následující platební metody: platba na dobírku a platba předem. Tyto možnosti nezahrnují žádné dodatečné náklady. Objednávky přes telefon lze provádět pouze v rámci aktuálně probíhajících kampaní.

  • Na co si mám dát pozor při objednávání?

    Mějte na paměti, že umístění výrobku do nákupního košíku bez zaplacení znamená jeho rezervaci jen na 20 minut! Po té době se vrací znovu do prodeje a je dostupný zbylým uživatelům. Doporučujeme tedy po umístění výrobků do košíku ihned zaplatit.

  • Jak zjistím aktuální stav své objednávky?

    Kdykoli se můžete podívat, v jaké fázi se nachází Vaše objednávka. Po přihlášení na stránku www.westwing.cz přejděte do záložky „Můj účet“, klikněte na pole „Mé objednávky” a „Zobrazit objednávku“. Najdete tam přehled objednaných výrobků, aktuální informace ohledně průběhu Vaší objednávky „Sledovat“ a provedené platby. Od firmy DPD obdržíte email s referenčním číslem, který Vám umožní sledovat doručení zásilky na Vámi uvedenou adresu.

  • Je možné sloučit několik objednávek v jednu?

    Z technických důvodů není možné slučovat objednávky. Abychom předešli zbytečným zmatkům, prosíme o potvrzení a zaplacení objednávky pouze tehdy, pokud jste si jisti, že obsahuje všechny požadované položky.

  • Jak mohu stornovat vytvořenou objednávku?

    Objednávku si můžete zrušit v záložce „Můj účet“ v „Mé objednávky“. Klikněte na „Zobrazit objednávku“, poté „Změna objednávky“ a vyberte jednu ze dvou možností: „Zrušení“ nebo „Zákaznický servis“. Vyberete-li možnost „Zrušení“, je potřeba z rozbalovacího seznamu vybrat důvod zrušení, případně do komentáře napište, co se přesně stalo.
    Pro zrušení objednávky můžete také vybrat druhou variantu, čili „Zákaznický servis“. Zobrazí se Vám formulář, který je potřeba vyplnit. Abychom mohli stornovat objednávku, nemůže již být objednávka ve stavu „Objednávka odeslána”. V takovém případě je možné vrátit zboží teprve po jeho dodání.

Platby& naše odpovědi

    • Jaké jsou možnosti placení?

      Přijímáme následující způsoby platby: platební kartou, bankovním převodem, on-line platbou PayU, PayPal nebo na dobírku. Způsob placení si vybíráte v průběhu objednávky.

    • Jsou platby a jiné mnou uskutečněné transakce bezpečné?

      Klademe velký důraz na bežpečnost prováděných transakcích. Osobní údaje potřebné k registraci a tvorbě objednávky používáme pouze a výlučně pro vlastní potřebu. Všechny osobní údaje jsou považovány za důvěrné v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů. Abychom co nejlépe zabezpečili on-line platební traksakce, používáme nejnovější bezpečnostní techniky jako Secure Socket Layer (SSL). SSL je uznávaný americký protokol zabezpečující bezpečný přenos osobních dat. Všechny zadané informace potřebné k nakupování přicházejí do Westwing v podobě šifrovaného kódu.
      V dubnu 2014 se objevila informace o chybě v protokolu SSL s názvem Heartbleed, která se dotkla mnoha mezinárodních webových stránek. Bezpečnostní opatření na serverech Westwing byla okamžitě aktualizována a neměla žádný vliv na uskutečněné transakce. Nicméně doporučujeme pravidelnou změnu hesla. Heslo se dá změnit v uživatelském účtu, klikněte zde.

    • Kde najdu svůj slevový kupón?

      Seznam všech slevových kupónů najdete v uživatelském panelu v rubrice „Mé slevové kupóny”. U každého kupónu naleznete informaci o době jeho platnosti nebo o minimální hodnotě objednávky, která umožňuje jeho použití. Aktuální kupońy rovněž najdete v pravém horním rohu strany.

    • Jak mohu uplatnit slevový kupón?

      Po vybrání výrobků a jejich umístění do košíku klikněte na tlačítko „K pokladně”, zvolte způsob platby a v „Potvrzení” objednávky můžete uplatnit slevový kupón. Stačí kliknout na tlačítko „Použijte slevový kupón“. Systém automaticky odečte hodnotu slevového kupónu od celkové objednávky. Upozorňujeme, že v jedné objednávce může být použit pouze jeden kupón.

    • Co se stane s kupónem během vrácení jednoho nebo více výrobků?

      V případě, že se rozhodnete vrátit zakoupený výrobek Vám s politováním musíme oznámit, že použitý kupón je nevratný. Avšak pokud důvod k vrácení výrobku je na naší straně, tzn. odeslaný výrobek je poškozený nebo vadný, akceptujeme vrácení zakoupeného výrobku a dostanete od nás nový kupón, který můžete upalatnit při dalším nákupu.

    • PSD2: Změny v platbách platební kartou platné od 14. Září 2019

      Od 14. září můžete zaplatit platební kartou ještě bezpečněji, jelikož vejde v platnost nová směrnice o platebních službách. Hlavní inovací, kterou tato směrnice přináší, je tzv. silné ověření klienta nebo dvoufaktorové ověřování, jehož cílem je redukovat podvodné platby a zvýšit bezpečnost při nakupování na internetu.

      Co se změní?

      Při vytváření objednávek na Westwing nebo WestwingNow bude od 14. září u některých způsobů platby uplatňována rozšířená bezpečnostní kontrola. Zákazník bude muset poskytnout při každé platební transakci dva různé faktory k ověření totožnosti. Tento proces je zárukou, že platební kartu využívá její majitel, a znemožňuje tak jejímu zneužití po krádeži, jelikož zloděj nebude mít k dispozici druhý identifikační údaj, jako je PIN kód nebo otisk prstu.

      Pokud jste si ještě nenechali aktivovat svou platební kartu pro účely bezpečností kontroly, můžete o tento typ ověření zažádat ve své bance. Do chvíle její aktivace můžete použít jiné platební metody, jako je bankovní převod, PayPal nebo dobírka.

      Více informací na téma PSD2 najdete na stránkách Ministerstva financí ČR nebo v tomto článku.

    Doprava & naše odpovědi

    • Jaká je doba doručení zboží?

      Doručení objednávky obvykle trvá několik týdnů po ukončení kampaně. Předpokládaný termín doručení je uveden u nabízeného výrobku. Kromě toho na potvrzení objednávky je uvedeno datum doručení. V uživatelském panelu pod heslem „Mé objednávky” se můžete podívat na aktuální stav Vaší objednávky. V případě změny termínu doručení budete o aktuálním stavu objednávky informováni prostřednictvím e-mailu.

    • Jakým způsobem je odesíláno zboží klientovi?

      Objednané výrobky jsou pečlivě baleny logistickou firmou a následně doručovány kurýrem DPD na předem uvedenou adresu.

    • Jak si mohu domluvit termín doručení zásilky s kurýrem?

      U každého výrobku na stránce vidíte předpokládaný termín doručení, který se objeví i v potvrzení objednávky. Jakmile je výrobek/jsou výrobky skladem, obdržíte od nás email se statusem realizace Vaší objednávky, ve kterém najdete odkaz na identifikační číslo zásilky. Pokud na toto číslo kliknete, dostanete se stránku DPD. V pravém dolním rohu najdete informaci, jak změnit termín nebo místo doručení. V aplikaci DPD Kurýr si naplánujte doručení tak, jak potřebujete.

    • Mohu si objednané zboží vyzvednout osobně?

      Westwing je internetovým obchodem orientovaným na doručení zakoupených výrobků na uvedenou adresu. Osobní odběr zakoupeného zboží není možný.

    • Jaké jsou náklady na dopravu?

      Standardní náklady na dopravu činí 129 Kč. V současné době platí akce, která tyto náklady snižuje na 79 Kč, pokud hodnota objednávky překročí 300 Kč. V případě velkých a těžkých výrobků mohou vzniknout dodatečné náklady, o kterých předem informujeme u každého výrobku. Kromě toho, při výběru platby na dobírku ke standartním nákladům na doručení připočítáváme 49 Kč. Shrnutí cen poštovného je uvedeno na potvrzení objednávky.

    • Jde odeslat zboží do zahraničí?

      V současné době realizujeme nákupy a dodáváme zboží jen do Čech.

    Výměna a vrácení zboží & naše odpovědi

    • Mohu vrátit zakoupené zboží?

      Chcete-li vrátit zboží, odešlete e-mail na adresu pomoc@westwing.cz. V e-mailu napište název výrobku, který chcete vrátit, číslo objednávky, důvod vrácení a číslo bankovního účtu, na které chcete vrátit peníze. Naši konzultanti Vám zajistí kurýra, který na naše náklady odebere zásilku a doručí ji zpět na náš sklad.
      Snažíme se našim klientům nabízet kvalitní výrobky a služby, proto nám velice záleží na tom, abychom znali důvod vrácení zboží. Budeme Vám velice vděční za poskytnutí těchto informací.

    • V jaké lhůtě mohu vrátit zboží?

      Pokud objednané zboží nesplňuje Vaše očekávání, můžete ho vrátit ve lhůtě 100 dnů ode dne obdržení. Pokud objevíte vadu výrobku až po uplynutí této doby, samozřejmě můžete využít svého práva na reklamaci v rámci záruční doby. V takových případech prosíme o zkontaktování se na adrese: pomoc@westwing.cz. Každý případ prověřujeme individuálně a snažíme se najít to nejvhodnější řešení.

    • Vztahuje se na zakoupené zboží záruka?

      Na všechny zakoupené výrobky na stránce Westwing je poskytována záruka v souladu s právem Evropské unie. V případě poruchy nebo závady u dodaného zboží se prosím kontaktujte s naším zákaznickým centrem pomoc@westwing.cz. Ochotně Vám pomůžeme s dalším postupem a postará se vyřešit problém co nejrychleji.

    • Může zboží určené na vrácení odebrat kurýr z Westwing?

      Prosím kontaktujte nás na adrese: pomoc@westwing.cz, postaráme se o dopravu a společně najdeme odpovědi na otázky týkající se realizace vrácení zboží.

    • Kdy a jakým způsobem Vám budou vráceny peníze za vrácené zboží?

      Peníze Vám budou vráceny do 14 dní na Váš bankovní účet od doručení odstoupení. V případě platby na dobírku je možné peníze vrátit pouze na Váš bankovní účet. Stačí, když nám pošlete e-mail na pomoc@westwing.cz s číslem účtu a informací o důvodu vrácení. Doba obdržení peněz na Váš účet se řídí individuálními podmínkami jednotlivých bank.

    Pozvání přátel & naše odpovědi

    • Mohu doporučit Westwing svým přátelům?

      Budeme velmi rádi, pokud nás doporučíte svým přátelům. Rádi Vás odměníme za Vaši důvěru, proto až se Vaši přátelé zaregistrují na základě obdržené „Pozvánky”, získají od nás jako dárek na uvítanou slevový kupón. Vy na svůj účet současně obdržíte slevový kupón v té samé hodnotě tzn. na 600 Kč, ale pouze tehdy pokud Vaši přátelé něco nakoupí.

    • Jak mohu pozvat přátele na Westwing?

      Po přihlášení na stránku www.westwing.cz uvidíte v pravém horním rohu „600 Kč pro Vás”. Po kliknutí na pole „Pozvěte své přátele“. Stačí zadat e-mailové adresy a pozvánka se automaticky odešle. Jednotlivé adresy oddělte čárkami. Najednou můžete odeslat 25 pozvánek.

    Kontakt & naše odpovědi

    • Jak se mohu zkontaktovat s Westwing v případě problémů např. s přihlášením na stranu, vytvořením objednávky?

      V každé takové situaci se můžete obrátit na zákaznické centrum na adrese: pomoc@westwing.cz nebo zavolat na číslo +420 245 501 282 (pracujeme od pondělí do pátku v hodinách 8:00–20:00). Postaráme se vyřešit Vaše problémy co nejrychleji.

    • Jak mohu spolupracovat s Westwing?

      Neustále hledáme nové partnery k navázání vzájemné spolupráce. Budeme proto velice potěšeni z dalších příležitostí k navázání nových kontaktů. Za tímto účelem prosím pošlete e-mail na adresu: partner@westwing.cz

    • Jak mohu získat podrobné informace o výrobcích uvedených v on-line magazínu?

      Jsme rádi, že se Vám líbí články prezentované na stránkách našeho magazínu. Mnoho vystavených fotografií bylo pořízeno od renomovaných mezinárodních fotografů v apartmánech nebo soukromých domech. Z tohoto důvodu Westwing nemůže poskytnout přesné katalogové údaje o prezentovaných fotografiích nábytku a doplňků.

    • Jak se mohu zkontaktovat se zákaznickým centrem?

      Doporučujeme odeslat e-mail na adresu: pomoc@westwing.cz nebo zavolat na telefonní číslo +420 245 501 282 (pracujeme od pondělí do pátku v hodinách 8:00–20:00.