Naše sliby
 


 
Westwing je největší nákupní klub ve střední Evropě nabízející výjimečné výrobky pro vybavení interiérů.
Každý den najdete na Westwing nové nákupní kampaně s překrásným nábytkem a doplňky za atraktivní ceny.
Naše kampaně startují v pracovní dny v 8:00 a o víkendech v 10:00.
 



1. Bezplatné členství
 
Vstoupit do nákupního klubu Westwing je jednoduché, bezplatné a bez podmínky nákupu. Členství je možné kdykoliv zrušit.

2. Pečlivě vybrané výrobky
 
Na Westwing najdete každý den výjimečné výrobky těch nejlepších evropských i světových designérů, které pečlivě vybírají naše stylistky. Jejich prací je neustále vybírat ze stovek různých materiálů, barev, vzorů a tvarů, a kombinovat módní věci s těmi praktickými a odolnými tak, aby bez problémů vydržely každodenní užívání. Díky tomu Vám můžeme zaručit, že námi nabízený nábytek a bytové doplňky patří nejenom k těm nejmódnějším, ale také k nejkvalitnějším.

3. Pohodlné vrácení zboží a peněz
 
Pokud zakoupený výrobek neodpovídá Vašim představám, můžete jej do 100 dnů od doručení bezplatně vrátit. Stačí pouze u příslušného výrobku v záložce „Moje konto“ vybrat možnost „Vrátit“ a počkat na zprávu o přijetí žádosti o vrácení. Vždy také můžete kontaktovat naše zákaznické oddělení, které Vám s celou procedurou ochotně pomůže.
 
4. Rychlé a spolehlivé doručení
 
V oblasti doručování zásilek spolupracujeme se společnostmi DPD a Rhenus. Oba naši dlouholetí partneři zaručují, že Vaše zásilka bude bezpečně a včas doručena. O termínu dodání Vás budeme informovat e-mailem a SMS zprávou. Veškeré zásilky, i ty těžké, budou dopraveny přímo do Vašeho domova.

5. Bezpečné nákupy
 
K ochraně Vašich údajů přistupujeme velmi svědomitě. Veškeré osobní údaje, které potřebujeme k realizaci objednávky, jsou tajné. V oblasti plateb spolupracujeme s akreditovanými partnery jako: MasterCard, Visa a servisy PayU a PayPal. Představují 100% záruku bezpečnosti.

6.  Přátelský zákaznický servis
 
Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá, proto jsme vždy ochotni poslechnout si Váš názor a odpovědět Vám na otázky. Mnoho z nich se už nachází v našem FAQ. Pokud tam odpověď na Vaši otázku chybí, náš tým zákaznického servisu je tu pro Vás v pracovní dny od 8:00 do 20:00 a o víkendu od 10:00 do 18:00 na bezplatném telefonním čísle +420 22 290 30 00. Můžete nás kontaktovat také pomocí kontaktního formuláře na našich stránkách nebo přes aplikaci Messenger.