Organizér

Organizér

Sdílet

Najdete nás v
Chcete se dozvědět více? Přečtěte si našeho rádce

Organizér Rádce Westwing

Termín odevzdání projektu se blíží ke konci a vy musíte mít veškeré informace vypracovány. Do toho musíte vyřídit ještě několik e-mailů, spoustu telefonátů a udělat několik rutinních úkolů. A samozřejmě nejlépe, když si u toho všeho udržíte čistou hlavu. Víte, jak na to? Pořiďte si organizér. Může vám usnadnit spoustu práce, a to nejen v zaměstnání, ale i doma nebo na cestách.

Westwing moc dobře ví, jak těžké to může v kanceláři občas být. Nechte se inspirovat designovými nápady, které vám pomohou jednoduše zorganizovat váš život. Sledujte Westwing, který pro vás hledá ty nejlepší kousky. Často zde narazíte i na slevy až 70 %.

Ulehčete si život

Organizér je praktický asistent, který je vhodný nejen do kanceláře. Můžete si pomocí něj uspořádat i soukromý život. Dobře se hodí na organizování nejrůznějších významných dnů, jako jsou narozeniny, různé oslavy výřočí, plánování svatby, ale záznamy od lékaře nebo důležité papíry z banky. Všechno budete mít po ruce a pěkně v pořádku.

Oproti elektronickému organizátoru a Personal Digital Assistant (PDA) se v tomto případě nemusíte bát, že vám tzv. spadne systém nebo se stane něco se signálem nebo s přívodem elektrického proudu. Občas je zkrátka lepší dělat věci tak trochu po staru. Alespoň nemusíte upírat oči do monitoru a tolik je namáhat.

plastový organizér

Organizér má také tu výhodu, že si díky jeho designu můžete krásně vyzdobit svou kancelář nebo byt. Možností, ze kterých můžete vybírat, je nespočet. K dispozici jsou stylové kousky v kroužkové vazbě, ve folii, s koženým potahem, několika přihrádkami, speciálním místem pro propisku, gumičkou na uzavírání nebo s možností kalendáře na horní části. Ať už dáte přednost klasickému organizéru v kroužkové vazbě, kam si pohodlně napíšete vše potřebné, nebo přihrádce, kde si vše poskládáte podle svého – organizér vám zjednoduší práci s plánováním.

Organizér na vašem psacím stole

Dobře vám poslouží i obyčejný zápisník, avšak pokud chcete mít v pořádku všechna vaše důležitá lejstra, potřebujete na svůj stůl organizér s přihrádkami. Malé nebo velké, žádná sekretářka se bez nich neobejde – a ví proč. Rozdělte si to a do každé z přihrádek si dejte papíry, vizitky, lejstra, dokumenty, propisky a všechny další kancelářské potřeby.

Všechno budete mít po ruce a ušetří vám to jak spoustu času, tak jistě i nervů. Na stole budete mít pořádek a designový kousek, který bude lahodit i vašemu oku. Můžete sáhnout po skvostu z ušlechtilého dřeva nebo minimalistickém organizéru z transparentního plasu.

Přihrádky lze přizpůsobit podle individuálních potřeb. Pokud jste spisovatel, potřebujete mísot na papíry a tužky atd. Pro každého člověka i pro každou kancelář se najde ten pravý organizér. Je jen na vás, který si vyberete.